Jaworzyna
Krynicka
CASE STUDY

Jaworzyna
Krynicka
CASE STUDY


Są takie briefy,
które przyprawiają o szybsze bicie serca,
gdy je dostajesz. Tak właśnie było, gdy czytaliśmy
brief od Kolei Gondolowej na Jaworzynie Krynickiej.
Kultowa góra miłośników sportów zimowych potrzebowała pomocy w socialach, a my podjęliśmy się tego wyzwania.

Są takie briefy,
które przyprawiają Cię o szybsze bicie serca,
gdy je otrzymujesz. Tak właśnie było, kiedy czytaliśmy
brief od Kolei Gondolowej na Jaworzynie Krynickiej.
Kultowa góra miłośników sportów zimowych potrzebowała pomocy w socialach, a my podjęliśmy się tego wyzwania.

Są takie briefy,
które przyprawiają Cię o szybsze bicie serca,
kiedy je otrzymujesz. Tak właśnie było, gdy czytaliśmy
brief od Kolei Gondolowej na Jaworzynie Krynickiej.
Kultowa góra miłośników sportów zimowych potrzebowała pomocy w socialach, a my podjęliśmy się tego wyzwania.
Problemy, z którymi
musieliśmy się zmierzyć:
Brak zaangażowania
Niewielkie zaangażowanie użytkowników pod postami
BRAK REGULARNOŚCI
Brak spójnej i regularnej komunikacji na fanpage
NEGATYWNE KOMENTARZE
Duża ilość negatywnych komentarzy pozostawionych bez odpowiedzi
Bierzemy się do pracy

Zmieniamy częstotliwość komunikacji
Nie kierujemy się typowymi częstotliwościami publikacji postów. Publikujemy wtedy, kiedy mamy naszym fanom coś do przekazania. Trzy razy dziennie zmienia się pogoda na stoku? Dajemy im o tym znać! Taka przecież jest rola social media - dzielić się na bieżąco.

Odchodzimy od klasycznego podziału liczby postów na miesiąc
Zamiast sztywnych miesięcznych ustaleń dotyczących liczby postów, proponujemy Klientowi rozliczenie roczne. Dzięki temu posty publikowane są wtedy, gdy użytkownicy tego oczekują.

OGRANICZAMY ZDJĘCIA STOCKOWE
Do minimum ograniczamy grafiki ze stocków zdjęciowych oraz sztywne key visuale. Stawiamy na prawdziwe zdjęcia i materiały video realizowane tu i teraz.

ZMIENIAMY TOV MARKI
Szukamy kontaktu z młodymi osobami, nie boimy się używać języka, jakim się posługują. Dzięki zmniejszeniu dystansu, budujemy bliższe i trwalsze relacje z naszymi odbiorcami.

ZACZYNAMY ROZMAWIAĆ
Z każdym. Nie tylko z osobami, którym na Jaworzynie wszystko się podoba, ale także z tymi niezadowolonymi. Reagujemy na negatywne komentarze, wyjaśniamy, dyskutujemy. Zapoznajemy się z opiniami, staramy się rozwiązać każdy problem Klienta.

ZMNIEJSZAMY ILOŚĆ POSTÓW SPRZEDAŻOWYCH
Wychodzimy z założenia, że nie warto stosować nachalnej sprzedaży w co drugim poście. Skupiamy się na pokazaniu klimatu i atrakcji na stoku. Udowadniamy że zdjęcie pierwszego śniegu potrafi lepiej skłonić naszych odbiorców do kupienia Skipassów niż najlepiej zaprojektowany baner reklamowy.
Przejdźmy jednak do tego,
co tygryski lubią
najbardziej, czyli
do wyników

143%
Wzrost zasięgu
280%
Wzrost zaangażowania
26%
Spadek negatywnych opinii
953%
Wzrost odwiedzin profilu
88%
Wzrost nowych polubień profilu
NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE POSTY
Pozostałe
case studies
Sobiesław Zasada Automotive
See more
Sobiesław Zasada Automotive
See more
Sobiesław Zasada Automotive
See more