fbpx
Close
Type at least 1 character to search
Back to top

Jaworzyna
Krynicka

CASE STUDY

Jaworzyna
Krynicka

CASE STUDY

Są takie briefy,

które przyprawiają o szybsze bicie serca,
gdy je dostajesz. Tak właśnie było, gdy czytaliśmy
brief od Kolei Gondolowej na Jaworzynie Krynickiej.

Kultowa góra miłośników sportów zimowych potrzebowała pomocy w socialach, a my podjęliśmy się tego wyzwania.

Są takie briefy,

które przyprawiają Cię o szybsze bicie serca,
gdy je otrzymujesz. Tak właśnie było, kiedy czytaliśmy
brief od Kolei Gondolowej na Jaworzynie Krynickiej.

Kultowa góra miłośników sportów zimowych potrzebowała pomocy w socialach, a my podjęliśmy się tego wyzwania.

Są takie briefy,

które przyprawiają Cię o szybsze bicie serca,
kiedy je otrzymujesz. Tak właśnie było, gdy czytaliśmy
brief od Kolei Gondolowej na Jaworzynie Krynickiej.

Kultowa góra miłośników sportów zimowych potrzebowała pomocy w socialach, a my podjęliśmy się tego wyzwania.

Problemy, z którymi
musieliśmy się zmierzyć:

01
Brak zaangażowania

Niewielkie zaangażowanie użytkowników pod postami

02
BRAK REGULARNOŚCI

Brak spójnej i regularnej komunikacji na fanpage

03
NEGATYWNE KOMENTARZE

Duża ilość negatywnych komentarzy pozostawionych bez odpowiedzi

Bierzemy się do pracy

Zmieniamy częstotliwość komunikacji

Nie kierujemy się typowymi częstotliwościami publikacji postów. Publikujemy wtedy, kiedy mamy naszym fanom coś do przekazania. Trzy razy dziennie zmienia się pogoda na stoku? Dajemy im o tym znać! Taka przecież jest rola social media - dzielić się na bieżąco.

Odchodzimy od klasycznego podziału liczby postów na miesiąc

Zamiast sztywnych miesięcznych ustaleń dotyczących liczby postów, proponujemy Klientowi rozliczenie roczne. Dzięki temu posty publikowane są wtedy, gdy użytkownicy tego oczekują.

OGRANICZAMY ZDJĘCIA STOCKOWE

Do minimum ograniczamy grafiki ze stocków zdjęciowych oraz sztywne key visuale. Stawiamy na prawdziwe zdjęcia i materiały video realizowane tu i teraz.

ZMIENIAMY TOV MARKI

Szukamy kontaktu z młodymi osobami, nie boimy się używać języka, jakim się posługują. Dzięki zmniejszeniu dystansu, budujemy bliższe i trwalsze relacje z naszymi odbiorcami.

ZACZYNAMY ROZMAWIAĆ

Z każdym. Nie tylko z osobami, którym na Jaworzynie wszystko się podoba, ale także z tymi niezadowolonymi. Reagujemy na negatywne komentarze, wyjaśniamy, dyskutujemy. Zapoznajemy się z opiniami, staramy się rozwiązać każdy problem Klienta.

ZMNIEJSZAMY ILOŚĆ POSTÓW SPRZEDAŻOWYCH

Wychodzimy z założenia, że nie warto stosować nachalnej sprzedaży w co drugim poście. Skupiamy się na pokazaniu klimatu i atrakcji na stoku. Udowadniamy że zdjęcie pierwszego śniegu potrafi lepiej skłonić naszych odbiorców do kupienia Skipassów niż najlepiej zaprojektowany baner reklamowy.

JAWORZYNA KRYNICKA JAWORZYNA KRYNICKA

Przejdźmy jednak do tego,
co tygryski lubią
najbardziej, czyli
do wyników

143%

Wzrost zasięgu

280%

Wzrost zaangażowania

26%

Spadek negatywnych opinii

953%

Wzrost odwiedzin profilu

88%

Wzrost nowych polubień profilu

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE POSTY

Zasięg

185 922

Reakcje

226

Komentarze

33

Udostępnienia 

13

Kliknięcia linku

1287

Zasięg

56 379

Reakcje

395

Komentarze

45

Udostępnienia 

9

Kliknięcia linku

99

Zasięg

49 134

Reakcje

2592

Komentarze

87

Udostępnienia 

89

Kliknięcia linku

716

Zasięg

12 971

Reakcje

182

Komentarze

88

Udostępnienia 

15

Kliknięcia linku

716

Pozostałe
case studies