TikTok – jak zacząć, jak się wybić?
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest być gwiazdą TikToka, której filmy zdobywają tysiące wyświetleń w kilka minut? Wyobraź sobie, że Twoje kreatywne pomysły podbijają serca milionów ludzi na całym świecie… TikTok to nie tylko platforma do dzielenia się krótkimi filmikami – to miejsce, gdzie możesz zaprezentować swoją pasję, talent i osobowość, a przy
Trendy w marketingu 2024
Świat marketingu ewoluuje i z roku na rok przynosi nam wiele nowości, których obserwowanie oraz wdrażanie we własnych strategiach jest absolutnym kluczem do sukcesu.
Czym jest Google Consent Mode v2 i jak go wdrożyć?
Wprowadzony w 2020 roku Google Consent Mode, czyli tryb uzyskiwania zgody, dawał właścicielom stron internetowych możliwość dostosowywania funkcji śledzenia w zależności od zgody użytkownika na pliki cookies. Wprowadził przejrzysty format informowania o gromadzeniu i przechowywaniu informacji, a także pozwalał na zaznaczanie tych ciasteczek, na których zapisywanie zgadzał internauta. W marcu 2024 wdrożona zostanie aktualizacja
Certyfikat Rezydencji Podatkowej – Google, Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Tik Tok
Polskie firmy coraz chętniej sięgają po narzędzia reklamowe dostępne na najpopularniejszych portalach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter czy LinkedIn. Nie wszyscy przedsiębiorcy zdają sobie jednak sprawę z tego, że korzystając z usług reklamowych oferowanych przez zagraniczne serwisy, narażeni są na podwójne opodatkowanie. Istnieje jednak sposób, by go uniknąć – to certyfikat rezydencji podatkowej. Czym